Košík

Přihlášení

Obchodní podmínky

Objednávka:

Objednávku udělejte naráz, pokud si zboží ponecháte v košíku a odhlásíte se, zboží z košíku zmizí a bude třeba objednávku udělat celou znovu. Doba uchování zboží v košíku od neaktivity je půl hodiny.

Před vytvořením objednávky si, prosím, prvně vytvořte účet (levý sloupec, šedé okénko Zaregistrujte se). Zajistíte si tak bezproblémový nákup s kompletní nabídkou způsobů dopravy i poštovného.

Vaši objednávku považujeme za závaznou. Ze zahraničních objednávek vykrýváme pouze slovenské.

Pro velkoobchodní spolupráci nás kontaktujte na e-mailu badurova@day-spa.cz.

Platba:

  • Cena zboží: Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Jsme plátci DPH.
  • Poštou na dobírku: Při dobírce platíte zboží při obdržení zásilky. Součástí zásilky je faktura. Cena dobírky při nákupu do 1000 kč vč. DPH je 120,- Kč při nákupu od 1000 do 1500 Kč vč. DPH je 90 Kč. Při objednávce nad 1500,- Kč vč. DPH je doprava zdarma.  Balné neúčtujeme.
  • Při osobním vyzvednutí zboží objednaného přes e-shop NELZE platit kartou.

U velkoobchodních odběratelů účtujeme poštovné 120 Kč u objednávky do 2000 Kč vč. DPH, poštovné 90 Kč účtujeme u objednávek od 2000 Kč vč. DPH do 3000 Kč vč. DPH. Poštovné neúčtujeme při objednávce nad 3000 Kč vč. DPH. Balné neúčtujeme.

Dodání:

Po potvrzení objednávky vyexpeduje prodávající zboží do 7 pracovních dnů. V případě prodloužení tohoto termínu prodávající informuje kupujícího e-mailem nebo telefonicky s možností zrušení objednávky.

Možný je i osobní odběr v Brně na adrese Cejl 107, na recepci našeho studia, ale musí se to předem nahlásit v objednávce. Osobní odběr je možný každý všední den od 8:00 do 20:00 hod. Zboží objednané přes e-shop NELZE platit kartou.

Kontrola dodaného zboží:

Obsah dodávky si kupující zkontroluje již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nepřevezme a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možné brát zřetel.

Zrušení objednávky:

  • Zrušení objednávky ze strany prodávajícího: Prodávající může objednávku zrušit v případě, že se objednané zboží již nevyrábí či nedodává, popř. je dlouhodobě nedostupné. Prodávající zruší objednávku i v případě pokud dojde k výrazným změnám v ceně zboží. O zrušení objednávky bude prodávající kupujícího informovat e-mailem.
  • Zrušení objednávky ze strany kupujícího: Pokud objednávka nebyla vyexpedována, může ji zákazník zrušit telefonicky.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info