Obchodní podmínky

1. KONTAKT

Day Spa Shop s.r.o.


Cejl 107

602 00 Brno

Telefon: +420 777 543 478

             + 420 777 043 785


Email: obchod@day-spa.cz

            panes@day-spa.cz

Pro velkoobchodní spolupráci nás kontaktujte na e-mailu: obchod@day-spa.cz

Terapeut a konzultant DAY Spa Shop: Milica, milica@day-spa.cz

Externí konzultant pro profesionální kosmetickou péči: Marta Liptáková, eywacentrum@gmail.com, t. +420 775 775 462

 

Provozovatel a odpovědná osoba:

DAY Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno, IČ: 27754626, DIČ: CZ27754626, zastoupená jednatelem Mgr. Vladimírem Panešem, kontakt: 777 043 785. Společnost je vedena Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 56737.

2. ZPŮSOB PLATBY

Jak je zboží možné uhradit:

  •  dobírkou - v hotovosti při předání objednaného zboží. Částku (peníze), plnou kupní cenu, předáte dopravci-řidiči, ten Vám vydá stvrzenku o zaplacení (faktura-daňový doklad je přibalen v balíku)
  •  převodem (bankovním převodem na náš účet: 2214604036/5500) - platba převodem je možná pouze pro velkoobchodní zákazníky!
  •  osobní odběr v Brně na adrese Cejl 107, na recepci našeho studia, ale musí se to předem nahlásit v objednávce. Osobní odběr je možný každý všední den od 8:00 do 20:00 hod. Zboží objednané přes e-shop NELZE platit kartou.

Dodací podmínky

Sortiment internetového obchodu www.day-spa-shop.cz je distribuován ze skladu v Brně. Po potvrzení objednávky vyexpeduje prodávající zboží do 7 pracovních dnů. V případě prodloužení tohoto termínu prodávající informuje kupujícího e-mailem nebo telefonicky s možností zrušení objednávky.

Termíny dodání

V případě, že je objednané zboží na našem skladě, provádíme expedici objednávky v průběhu 1 - 3 pracovních dnů ode dne potvrzení Vaší objednávky. Údaj o aktuální dostupnosti zboží (ZBOŽÍ JE / NENÍ NA SKLADĚ),uvádíme v poznámce u jednotlivých produktů. Aktuální skladový stav zboží Vám potvrdíme v každém případě telefonicky, pokud zboží objednáte přímo v našem e-shopu, nebo e-mailem v případě, že zboží jen poptáte prostřednictvím našeho e-mailu. Máte-li zájem o dodání zboží v závazném termínu, spojte se s pracovníky příjmu. Dostanete přesnou informaci o stavu skladových zásob a v případě potřeby bude Vámi požadované zboží rezervováno.

Expedice zboží, způsob dopravy

Doprava může být řešena buď balíkem České pošty, DPD , PPL nebo přímo naší vlastní dopravou, způsob dopravy si můžete vybrat při tvoření objednávky. Součástí zásilky je faktura.

Zboží zaslané dodavatelem odběrateli obchodním balíkem společnosti Česká pošta, s.p. bude v případě nezastižení odběratele na adrese uvedené v objednávce zboží uloženo na příslušné pobočce České pošty, s.p. a to po dobu 7 dní (viz. obchodní podmínky Česká pošta, s.p.). Po té je automaticky odesíláno zpět odesílateli. V případě opakovaného zasílání nevyzvednuté zásilky účtujeme zákazníkovi standardní poštovné včetně 50% přirážky standardního poštovného. V případě opakovaného nevyzvednutí balíku odběratelem 2x po sobě jdoucích zásilek, odstupuje automaticky e-shop www.day-spa-shop.cz od každé další smlouvy - objednávky s tímto zákazníkem – odběratelem.

Ceník poštovného vč. balného

Cena zboží: Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Jsme plátci DPH.

 

  • U maloobchodních odběratelů při nákupu do 1000 kč vč. DPH je 120,- Kč při nákupu od 1000 do 1500 Kč vč. DPH je 90 Kč. Při objednávce nad 1500,- Kč vč. DPH je doprava zdarma.  Balné neúčtujeme.
  • U velkoobchodních odběratelů účtujeme poštovné 120 Kč u objednávky do 2000 Kč vč. DPH, poštovné 90 Kč účtujeme u objednávek od 2000 Kč vč. DPH do 3000 Kč vč. DPH. Poštovné neúčtujeme při objednávce nad 3000 Kč vč. DPH. Balné neúčtujeme.

Provozovatelé internetového obchodu www.day-spa-shop.cz si vyhrazují právo cenu dopravy upravovat dle momentální potřeby a při případných změnách cen dopravců a přepravních služeb. Závazná cena za dopravu je cena uvedená v potvrzení objednávky zákazníkovi.

4. DODACÍ LHŮTY

Pokud je zboží skladem je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží od 2 do 5 pracovních dnů, v ostatních případech jej obdržíte zpravidla do 10 pracovních dnů. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás o tom informovat. Pokud potřebujete ještě před podáním objednávky vědět přesný termín dodání konkrétního zboží, prosím kontaktujte nás.

5. PŘEVZETÍ ZÁSILKY KUPUJÍCÍM

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce-řidiče se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (výrazně promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, zásadně porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Kontaktujte nás z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud jste převzali neporušený balík, je ve Vašem zájmu bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout. O dalších případných závadách a nedostatcích nás informujte telefonicky nebo písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dokladu o zaplacení.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Při zjištění závady, kterou bude kupující považovat za reklamaci nejprve kontaktuje kupující prodávajícího telefonicky pro urychlení vyřízení reklamace. Po telefonické dohodě na dalším společném postupu vyplní kupující Reklamační list. Reklamační list si kupující může vytisknout zde popřípadě si jej vyhotoví sám. Reklamační list musí obsahovat: datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady. Reklamační list přiložte spolu s kopií dokladu o zaplacení ke zboží a zboží zašlete na adresu prodávajícího běžným balíkem popřípadě zboží doručte osobně. Prodávající se k reklamaci vyjádří co nejdříve ode dne jejího obdržení.

!V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
!Dobírky nepřebíráme!

 

7. ZÁRUKA - REKLAMACE

Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Ihned po zjištění jakékoli závady na zboží, kterou chcete reklamovat, nás o tomto neprodleně informujte na naše telefony a e-maily - viz.kontakty. My se k reklamaci vyjádříme co nejdříve, nejpozději do 10ti dnů. Standardní uplatnění reklamace je v místě sídla naší firmy viz. kontakty Pokud nebude telefonicky nebo emailem dohodnuto jinak, tak reklamace uplatňujte na adrese naší firmy viz. kontakty.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

14-ti denní záruka vrácení peněz.

Aby pro vás bylo nakupování v e-shopu opravdu bez rizika, řídíme se OZ, § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-dennízáruku vrácení peněz v případě nespokojenosti s obdrženým zbožím.

Podmínky vrácení peněz:

 zboží musí být naprosto neporušené, neponičené, nepoužité a schopné dalšího prodeje

 k zásilce musí být přiložen daňový doklad, který Vám byl zaslán společně se zbožím

 zboží odeslat běžným balíkem, popř. osobně doručit na adresu provozovatele e-shopu

 v přiloženém dopise uveďte způsob jakým chcete zaslat peníze za vrácené zboží

 zákazník musí doručit zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu

!V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
!Dobírky nepřebíráme!

 

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, popřípadě poukázána složenkou (uveďte v průvodním dopise).

Zákonné vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů se NETÝKÁ osob jednajících v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

9. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY PROVOZOVATELE

Ceny uvedené v internetovém obchodu jsou včetně DPH. Dle dále uvedených podmínek může být cenanavýšena o poplatek za poštovné. Ceny se vztahují k vyobrazeným a popsaným produktům a nezahrnují související dekorace, plnění nebo doplňky. Ceny v internetovém obchodu mohou být měněny bez předchozího upozornění. Závaznou cenou se rozumí cena specifikovaná v automaticky generovaném nebo osobně zaslaném potvrzení objednávky.

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

 zboží se již nevyrábí nebo nedodává, popř. je dlouhodobě nedostupné

 změnila se výrazným způsobem cena

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Čtěte pozorně obchodní podmínky - provozovatel si vyhrazuje právo změn popisu a cen nabízeného zboží. Závazná cena je cena uvedená v potvrzení objednávky.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

10. BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky (dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:
a. Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví.
b. Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné.
c. Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.
d. Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.
e. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.
f. Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.