Vrácení zboží a reklamace

Jak na vrácení zboží?

Do 14 dnů od koupě na e-shopu máte jako spotřebitel právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Prosíme, abyste nás nejprve kontaktovali telefonicky +420 777 543 478 či na emailu obchod@day-spa.cz.

Aby pro vás bylo nakupování v e-shopu opravdu bez rizika, řídíme se OZ, § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-dennízáruku vrácení peněz v případě nespokojenosti s obdrženým zbožím.

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, popřípadě poukázána složenkou (uveďte v průvodním dopise).

Zákonné vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů se NETÝKÁ osob jednajících v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

 

Podmínky vrácení peněz:

  •  zboží musí být naprosto neporušené, neponičené, nepoužité a schopné dalšího prodeje
  •  k zásilce musí být přiložen daňový doklad, který Vám byl zaslán společně se zbožím
  •  zboží odeslat běžným balíkem, popř. osobně doručit na adresu provozovatele e-shopu
  •  v přiloženém dopise uveďte způsob jakým chcete zaslat peníze za vrácené zboží
  •  zákazník musí doručit zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu 

V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
Dobírky nepřebíráme!

Zboží, které chcete vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu, zasílejte na níže uvedenou adresu, spolu s přiloženým dokladem o koupi zboží a vyplněným formulářem.

Day Spa Shop s.r.o.
Cejl 107
602 00 Brno

Co dělat v případě reklamace?

Reklamace má lhůtu pro uplatnění do 24 měsíců od zakoupení. O reklamaci nás nejprve informujte na emailu obchod@day-spa.cz. Zakoupení zboží jste povinni prokázat dokladem o koupi. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením, nebo o kterých jste při koupi věděl. Nelze také reklamovat zboží s vadou, pro kterou jsme se s Vámi dohodli na snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení.
 
Reklamované zboží zasílejte na níže uvedenou adresu, spolu s přiloženým dokladem o koupi zboží a vyplněným formulářem.
 
Day Spa Shop s.r.o.
Cejl 107
602 00 Brno
 
Po vyřízení reklamace Vás vyrozumíme o výsledku, nejpozději do 10ti dnů. Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě, nejpozději do třiceti dnů od uplatnění.
 
V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
Dobírky nepřebíráme!

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz