V týdnu od 4.7. do 8.7. máme dovolenou. Objednávky z tohoto týdne vám proto odešleme 11.7.

Vrácení zboží a reklamace

Jak na vrácení zboží?

Do 14 dnů od koupě na e-shopu máte jako spotřebitel právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Prosíme, abyste nás nejprve kontaktovali telefonicky +420 777 543 478 či na emailu obchod@day-spa.cz.

Aby pro vás bylo nakupování v e-shopu opravdu bez rizika, řídíme se OZ, § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti s obdrženým zbožím.

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, popřípadě poukázána složenkou (uveďte v průvodním dopise).

Zákonné vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů se NETÝKÁ osob jednajících v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

 

Podmínky vrácení peněz:

  •  zboží musí být naprosto neporušené, neponičené, nepoužité a schopné dalšího prodeje
  •  k zásilce musí být přiložen daňový doklad, který Vám byl zaslán společně se zbožím
  •  zboží odeslat běžným balíkem, popř. osobně doručit na adresu provozovatele e-shopu
  •  v přiloženém dopise uveďte způsob jakým chcete zaslat peníze za vrácené zboží
  •  zákazník musí doručit zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu 

V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
Dobírky nepřebíráme!

Zboží, které chcete vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu, zasílejte na níže uvedenou adresu, spolu s přiloženým dokladem o koupi zboží a vyplněným formulářem.

Day Spa Shop s.r.o.
Cejl 107
602 00 Brno

Co dělat v případě reklamace?

Reklamace má lhůtu pro uplatnění do 24 měsíců od zakoupení. O reklamaci nás nejprve informujte na emailu obchod@day-spa.cz. Zakoupení zboží jste povinni prokázat dokladem o koupi. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením, nebo o kterých jste při koupi věděl. Nelze také reklamovat zboží s vadou, pro kterou jsme se s Vámi dohodli na snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení.
 
Reklamované zboží zasílejte na níže uvedenou adresu, spolu s přiloženým dokladem o koupi zboží a vyplněným formulářem.
 
Day Spa Shop s.r.o.
Cejl 107
602 00 Brno
 
Po vyřízení reklamace Vás vyrozumíme o výsledku, nejpozději do 10ti dnů. Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě, nejpozději do třiceti dnů od uplatnění.
 
V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
Dobírky nepřebíráme!

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení