Vrácení zboží a reklamace

Jak na vrácení zboží?

Do 14 dnů od koupě na e-shopu máte jako spotřebitel právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Jaký je postup?

  1. Nejprve nás kontaktujte telefonicky +420 777 543 478 či na emailu obchod@day-spa.cz a sdělte nám svůj záměr o vrácení zboží.
  2. Vyplňte Formulář pro vrácení zboží.
  3. Produkt spolu s vyplněným formulářem a přiloženým dokladem o koupi zabalte a zašlete na adresu: Day Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno. Upozorňujeme, že balíky zaslané na dobírku nepřebíráme. V případě vracení zboží proto NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU.

Aby pro vás bylo nakupování v e-shopu opravdu bez rizika, řídíme se OZ, § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti s obdrženým zbožím.

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.). Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, popřípadě jinak dle společné dohody.

Podmínky vrácení peněz:

  •  zboží musí být naprosto neporušené, neponičené, nepoužité a schopné dalšího prodeje
  •  k zásilce musí být přiložen daňový doklad, který Vám byl zaslán společně se zbožím
  •  zboží musí být odesláno jako běžný balík, popř. osobně doručen na adresu provozovatele e-shopu
  •  v přiloženém formuláři uveďte způsob jakým chcete zaslat peníze za vrácené zboží
  •  zákazník musí doručit zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu 

Zákonné vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů se NETÝKÁ osob jednajících v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Co dělat v případě reklamace?

Reklamace má lhůtu pro uplatnění do 24 měsíců od zakoupení. Zakoupení zboží jste povinni prokázat dokladem o koupi. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením, nebo o kterých jste při koupi věděl. Nelze také reklamovat zboží s vadou, pro kterou jsme se s Vámi dohodli na snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení.
  1. Nejprve nás kontaktujte na emailu obchod@day-spa.cz.
  2. Vyplňte Reklamační protokol.
  3. Reklamovaný produkt spolu s vyplněným reklamačním protokolem a přiloženým dokladem o koupi zabalte a zašlete na adresu: Day Spa Shop s.r.o., Cejl 107, 602 00 Brno. Upozorňujeme, že balíky zaslané na dobírku nepřebíráme. V případě reklamace zboží proto NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU.
Po obdržení balíku vám potvrdíme přijetí reklamace a po jejím vyřízení Vás vyrozumíme o výsledku. Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě, nejpozději do třiceti dnů od uplatnění.