FAQ - Často kladené dotazy
Komplexní systém, který funguje již přes 5 000 let a je považován za matku medicíny - vychází z ní východní i západní medicína. WHO (Světová zdravotnická organizace) uznává ájurvédskou celostní medicínu jakožto účinný systém. Ájurvéda se snaží o zachovávání rovnováhy energie v těle a to pomocí mnoha způsobů. Základem však jsou dóši, které popisují rovnováhu elementů v každém z nás. Jsou jimi Váta, Pitta a Kapha a každá z nich má svá specifika. Přečtěte si o ájurvédě v našem článku.
Do ájurvédy patří aromaterapie, tedy používání vonných olejů a tyčinek, bylinná léčba, kvalitní výživa, meditace, jóga, masáže pomocí vhodných olejů, chronoterapie (terapie barvami) a spousta dalších způsobů.
Pravděpodobně jste objednali zboží, které dohromady přesahuje povolenou váhu, kterou daný dopravce umožňuje. V případě, že i přesto chcete poslat balík na Zásilkovnu či Balíkovnu, kontaktujte nás na obchod@day-spa.cz. Nadlimitní zásilky jsou však zpoplatněny.
Sídlíme na adrese Cejl 107, ve dvoře zelené budovy. V případě, že se k nám blížíte z ulice Cejl, zamiřte do levého zadního rohu dvora, kde nás najdete. Osobní objednávky se vyzvedávají na recepci studia a solné jeskyně DAY Spa v Po - Čt od 9 do 18:30, v Pá do 16 hodin. Vchod do Studia najdete hned vedle, když půjdete po šikmé plošině dolů.
Posíláme přes několik dopravců jako je Zásilkovna, Balíkovna, GLS a PPL. Zde si můžete přečíst aktuální možnosti dopravy. Pokud se nacházíte v Brně, můžete využít také Osobní vyzvednutí.
Můžete si vybrat hned z několika způsobů platby. Nabízíme dobírku, platbu kartou online, platbu převodem i Platbu skrze Apple Pay a Google Pay, kompletní přehled si můžete přečíst detailně zde.
Může se stát, že v procesu objednávky dojde k nějakému zádrhelu od spadnutí prohlížeče až po výpadek internetu. Není potřeba kvůli tomu tvořit novou objednávku, kontaktujte nás pro opětovné zaslání platební brány.
Není, přesto doporučujeme si registraci zařídit - tento krok Vám může zrychlit a usnadnit příští nákup u nás.
Ano, můžete si vybrat zboží osobně na recepci. Nutno však upozornit, že z důvodu nedostatku prostoru není možné vystavit veškeré zboží z e-shopu. Pokud nenacházíte, co jste chtěli, zeptejte se recepční, která vám pomůže.
Dárky jsou nastaveny do několika kategorií podle cenové hladiny Vašeho nákupu. Není možné vybírat dárek z hladiny vyšší, ale můžete vybírat mezi automaticky nabídnutým dárkem a dárkem z nižší hladiny.
V případě technických problémů s e-shopem či objednávkou pište na: obchod@day-spa.cz nebo volejte: +420 777 543 478. V případě dotazů na produkty pište na email: produkty@day-spa.cz.
Pravděpodobně máte v košíku produkty v celkové hodnotě nižší než 150 Kč, což je minimální hodnota objednávky. Zkuste do košíku přidat další produkty tak, aby cena vaší objednávky byla vyšší. Náklady za dopravu se do této částky nezapočítávají.
Zboží, které je rozbaleno či dokonce použito, nelze ani vrátit, ani vyměnit. Tuto možnost máte pouze v případě nerozbaleného zboží, které je ve stavu vhodném k opětovnému prodeji.
Ačkoliv si jsme vědomi toho, že některé produkty lidé preferují vyzkoušet před koupí klasického balení, výroba vzorků je nejen nákladná ale také velmi neekologická. Přesto nás kontaktujte, pokud o ně máte zájem. Jedná-li se o některý z produktů, který sami vyrábíme, není vyloučeno, že pro vás dokážeme vzorek zajistit. A pokud se nacházíte v Brně, můžete přijít do DAY Spa studia, kde si můžete produkty prohlédnout blíže.
Snažíme se balit co nejstřídměji, přesto ne vždy se to podaří tak, jak bychom si všichni přáli. Z našich zkušeností je lepším řešením použít více výplně, než smutnit nad rozlitou, rozsypanou či jinak rozbitou zásilkou a čekat na její opětovné zaslání.
U každého produktu můžete najít ikonku Hlídat. Stačí na ni kliknout a vybrat si, co konkrétně chcete hlídat - zda skladovost či cenu. Stačí pak vyplnit e-mail, kam vám informace dorazí.
Nabídku našich produktů průběžně rozšiřujeme, doporučujeme proto sledovat naše Novinky. Pokud vám v naší nabídce něco chybí, kontaktujte nás a my se pokusíme daný produkt sehnat či vyrobit.
V současné době věrnostní program nemáme, zároveň jsme však otevřeni mnohému. Napište nám a třeba vás brzy potěšíme.
Pro uplatnění slevového kuponu je potřeba přejít do prvního kroku vašeho košíku. Ve spodní části najdete okénko “Mám slevový kupon”, kam je potřeba kód zadat a následně stisknout “Aplikovat”, sleva by se měla promítnout do cen produktů, které máte v košíku, ihned.